Just like a slap in the face!

Bara så där, out of the blue...!

Anyway, fredag imorgon... Och fredag v.30 = SEMESTER... Tjiiiihoooo! Helt jävla fantastiskt! Behöver verkligen det, 4 veckors semester, hut gött är inte det!!!

Varit och beställt min säng idag, eller ja, sängramen och sängborden :D Skulle komma in nästa vecka, men förhoppningsvis kan dem hålla dem tills jag ska flyttar in i nya lägenheten. Dem måste hålla grejerna för jag kommer ju faktiskt inte att vara hemma så där jättemycket dem närmaste veckorna :D
Billigaste madrassen jag hittade kostar 5000;-... Faaaaantaaaaaastiskt ;)
Känns bra, en riktigt jävla stor säng blir det. Nu när jag bott i en etta har jag ju bara haft en 120-säng, innan det hade jag en 160-säng... Den här är 180 :)  Måste ju tilläga att jag 'bara' är 165cm LÅNG :D Haha, fy tusan vad gött! Kanske är dax att skaffa en karl att fylla ut sängen med ;)

Jobb 7-14.45 imorgon, sen bär det av till Flen för helgmys med barn, syskon, respektive och Doris såklart :D
En vända till Parken Zoo ska vi även hinna med, var ett par år sen sist.

Hemfärd på söndag... Tvätta, flyttpacka, packa.... Holland.... Hem, tvätta, packa...USA.... Hem, tvätta, flyttpacka det sista... FLYTTA!!!

Nu måste jag verkligen packa inför helgen..!

Just det, jag var ju hos frissan igår, fixade tralier trash utväxtem´n, vart så fint så :D

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0