Sol, blixt och dunder

Jajjemän, idag fick vi minsann uppleva lite av allt...! Dagen började med klarblå himmel och sol, det utnyttjdes väl vill jag lova... Tog på mig minimalt med kläder och bänkade mig i solen med en massa tidningar. Tidningarna tog slut och jag letade fram en bok istället... Superbra är den, så jag har läst som en galning! Vid 14-tiden började det molna på (vita genomskinliga moln, men ändå), så då hoppade jag in och satte mig i soffan!
När syster kom och hämtade mig + katten vid 20-tiden då var det kolsvart ute och det mullrade som attans... Sen fick vi se gaaalet fina blixtrar när vi var på väg hem.

Nu sitter jag här och kollar på finalen....SPÄNNANDE!!! Just nu hade Holland en JÄVLA chans!!! Arjen Robben är gaaalen nu... Värsta chansen hade han...men icke! Men än så länge kan ni kalla mig Fru Stekelenburg... Hollands målvakt är lite snyggisch ;)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0