Trött i mössan!

Fullt upp på jobbet igår... Fullt upp = full fart och asskoj!
Men fullt upp igår, betyder desto mer att göra idag... Och i den här värmen så räcker inte energin riktigt till. Kändes som att jag spenderat x antal timmar på gymmet när jag vaknade imorse :) Menmen, jobbdagen idag gick snabbare än vad man kunde hoppas... Men jag tror jag hann med allt!

Ska försöka masa mig in i duschen, men helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig :S  Men  inte kan man väl lägga sig strax efter 20.00.... Då vaknar jag ju tidigare än vad man vill...!

Imorgon måste jag hinna med en vända på stan innan jobbet. Syster + sambo åker till Holland på tisdag, och lilla Sara fyller ett år medans dom är där. Och paket måste hon ju ha :D  Så det blir till att dela upp tiden nästa vecka. Iom att jag kommer ha bil så kan jag frakta hem lite banankartonger, och så måste jag ju hålla BosseBruce sällskap också :)

Men usch vad seg jag är...Får nog lov att masa mig in i duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0