Som man bäddar får man ligga...

Min säng är visst obäddad och typ skriker -Saaaaarrrraaaa, kom och lägg dig! ;) Var väl kanske inte det jag syftade på med rubriken, men ändå!

Jobbade till 15.00 idag, sen åkte jag, lillesyster och M iväg och spelade minigolf... Kul som attan, måste nog träna lite dock ;) Varken vann eller kom sist så inte ska jag gråta! Sen satt vi i solen och åt glass... Göttans! Satte mig även en stund på innergården när jag kom hem, hann med ännu ett kapitel i min bok :D

Sen drog jag på mig träningskläderna och tog en kålgårn-vända :)
Nu är det mindre skojsigt, vart akut förkyld, eller så är det allergierna som spökar! Så det blir att sova på två kuddar inatt, annars kommer jag inte kunna andas.

Just nu väntar jag på att min ipod ska ladda klart... Å så måste jag smörja in ögonlocken, för det kliar som attan... Urk, orka!


Pöss

Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan sötnos!

Kika gärna in och säg din åsik i mitt inlägg om tjock vs. smal!

http://snookie.blogg.se/2010/june/tjock-vs-smal.html#comment

Puss och kram Snookie!

2010-06-23 @ 00:58:31
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0