1 kilo godis....

kastade jag i soptunnan igår.... Vart så trött på att det 'bara' skulle stå på bordet i vardagsrummet... Så det fick helt enkelt åka i soptunnan :D Tro inte att jag har slut på godis för det... JESUS!!! Menmen, vad gör man inte... resten kanske också kastas... haha... Shit vad ekonomisk jag är...NOT...menmen, har ju inte spenderat en förmögenhet på godiset iaf... Ibland känns det dock som det...!!!

Syster E med sambo och katt bor hemma hos mamma och pappa ett par dagar (nått fix å trix med lägenheten), iaf fick precis ett MMS av E, var en "jättefin" bild på mig från lekis :D suuuuuuuuper blond, och hade nog fixat frisyren själv tror jag, fläta på ena sidan och en hög tofs på andra..! Jag såg bra ut vill jag lova ;)

Snart kommer bild på skorna som kom i fredags, har inte orkat tagit nå kort på dom än. För det är ju såååå jobbigt... ;)

Jobbhelgen gick bra... Inte allt för mycket folk, men nog mycket för att hålla oss så där lagomt sysselsatta :) Var lite tråkigt bara att vara inne när det var så fint väder ute..! Menmen, det är på rätt väg iaf :D Och det är vi glada för!

Var på 35-års fest i fredags. Det var väldigt trevligt! Dock orkade jag inte vara kvar så länge, men hann iaf med tre öl och lite umgänge. Vid 21.30-22 när spriten kom fram tackade jag för mig och gick hem och la mig ist :)

Jobbveckan ser ut som sådan; mån-tors 12-20.15, fre 7-9.30 sen bär det av till Örebro på Roadshow... Vi ska få en liten preview på nya reklamfilmen och lite mat :) Kan bli trevligt!

Nu blir det nog sängen för mig :) Gaaaaalet trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0