Dagen idag :D

Vaknade vid en 8-tiden, guuuu' så skönt :D
Har bara softat fram till nu, ska snart göra mig iordning. :) Idag ska jag vara barnvakt och Freja en liten stund... En gaaaaalen 3 åring ;) T & A ska på begravning och tyckte att det var onödigt att hon skulle vara med, och det kan man ju faktiskt hålla med om! Vi ska vandra runt på stan med M & L :D Sweet!!!

Sen blir det en vända till Valbo med syster S och mamma... UTAN lil' o...! S behöver gå i affärer i lugn och ro ;) Kan ju vara skönt när man har en knapp månad kvar till BF!!!! Lil' o får spendera eftermiddagen med kusinerna och moster A, så det går nog ingen nöd på henne tror jag :D
Hinns det så blir det en fika med T oxå :D

Ja, just det, låg ju ett paket innaför dörren när jag kom hem från jobbet i tisdags!!! Mina childhoodarmband, ÄNTLIGEN!!! Beställde ju dom före jul någon gång, men det hade varit jättestor efterfrågan så det vart lite fördröjningar... Det gör ingenting, för nu är dom här!

Idag hoppas jag att mina Amanda Jenssen skivor kommer, OCH min avi så jag kan hämta min skor :D

Nej ni, nu ska jag leta reda på lite kläder!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0