Dagen som varit

Vaknade 07.30.... INTE 04.00 ;) Fy fan vad gött!!! Låg och drog mig lite i sängen... Sen var blåsan alldeles för full så det vart språngmarsch till toaletten...! Té och tidning = bra kombination :D
Sen var det bara att invänta skjutsen..*väntaVÄNTAväntaVÄNTA*... And finally they're here ;) Solen skiner och vi styr kosan mot Borlänge och Aqua Nova.. Spännande!!! Började äventyret med en fika för att få lite energi :D
Väl inne vart det bara en massa bus... som det ska vara med andra ord! Vi var även i den STORA väldigt KALLA bassängen och busade runt en massa. Efter ungefär en timmes bad så var vi helt slut och jättehungriga! Eftersom dom inte erbjuder nån gourmet mat där precis så åkte vi till kupolen och intog en delikat lunch på Gyllene Måsen istället ;) So much better!!!
En snabbrunda på kupolen slutade med ett par pumps från 'Replay' 50% woohooo....Kaaaaaaaaching! Dom kostade "bara" 650:- :)
Hopp in i bilen, lil' o lite trött så det vart lite hetsjakt efter bussar och lastbilar för att hålla humöret uppe ;) Somnade innan vi hunnit till Falun iaf... Lämnade av E hemma, hon drog 'vinstlotten' för hon skulle även hinna med jobb idag ;) Iom att lil' o fortfarande sov så åkte vi mot Sågmyra. Ma och S hoppade in på Calimero medans jag och lil' o satt kvar i bilen. Fika på Lager 157, sen en snabb vända där, inhandlade 2 linnen á 80:-/styck och ett par örhängen 14.50:- :D
Hann även med en vända på Scorett Outlet *skorskorskorskorskorskorskorskorskorskor*, Lil' o provade nog mer skor än vad jag gjorde..haha, helst ska det vara klack oxå...! Jaja vart iaf ett par sandaler för mig.. 300:-... Sweeeeeet!
Kom hem och insåg att jag redan hunnit inföskaffa i 6 par skor (6 PAR SKOR) redan i år... :S hahaha, I love it... Kanske slänger in bilder på mina nya kärlekar här nån dag ;) Nu hoppas jag bara att all snön smälter och det blir torrt ute så jag kan änvända ALLA mina nya skor!!!
Såg en tjej häromdagen som hade sina VITA converse på sig... Vet ni hur slaskigt det var ute?!?!! Jag höll nästan på att springa fram till henne och skaka om henne 'Respect your shoes GODDAMNIT!!!! Haha, ja jag är skadad.. Men MINA skor förtjänar bara det bästa!! Och då tycker jag att alla andras skor oxå gör det, haha!
Hann få med mig en bok hem oxå :D Andreas Carlsson- Live to win. Nu ska jag bara se till att få den läst oxå, haha.
Sushi till middag. Har även gjort lite matlådor med korvstroganoff :D Yummie!

Ska snart kila över till T&T för att se veckans avsnitt av Grey's Anatomy :D

See Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0