Goooooooooooood Mooooorning Sweeeeeedeeeeen!

Här sitter jag halv 9 en lördags morgon :)
Har varit vaken i typ 45 minuter redan...Haha, jag börjar bli gammal!
Sista tvätten är snart klar, så den ska hängas... Om det blir i tvättstugan eller i badrummet återstår att se...! Pratade precis med mor... skulle se ifall dom hade t-röd (det är det som behövs för att göra ren min kamera), kändes onödigt att köpa en hel liter... För det behövs verkligen inte! Dom ska åka till Blnge en snabbis,  och frågade om jag ville följa med... Ja, varför inte liksom! Ingen har ju hunnit vakna förren jag har kommit hem ;) Förutom M som har dotter som vill upp 06.15, kul för henne... Skicka hit henne vettja, jgag är ju ändå vaken :D
 
Undra om kanal 5 bara har köpt in 2 säsonger av Biggest Loser.... För nu har jag sett dom här avsnitten om och om igen.... Så kul är det inte...nog för Bob är väldans söt ;)

Har haft väldigt konstiga drömmar dom senaste dagarna.. Inatt skulle jag gifta mig med en man whore ;) Haha, Jag skulle förändra honom, han var med mig för att han var kär i mig, inte för att någon hade betalat honom för att vara det... Sweet Lord Jesus ;)

Undra om jag kanske ska klä på mig.... För känner jag mina föräldrar rätt så är dom har inom en halvtimme ;)

See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0