Hej

Ingen lust att blogga....!
Men jag ska försöka få ihop ett inlägg iaf.

Helgen i Flen var iaf supermysig :D Shopping, god mat, film och en massa mys och bus :D Snart åker vi ner igen.. Lillen blir ju snart 1 år!!!!! Stora killen med andra ord..!!!

Har tvättat idag, tjoho! Nu ska den bara vikas och läggas in i graderoben... Kul!!! Nej! Måste komma ihåg att hämta sista tvätten innan jag går och lägger mig :S

Sitter och kollar på
'Dating in the Dark'... hmmm, kanske inte riktigt min cup of tea....!
Nu klockan 21 när resten av världen ;) kollar på 'Desperate Housewifes' så kollar jag på 'Secret Millionaire' på 9:an :D
Orkar jag så ska jag se 'Cougar Town' sen.

Är så jäkla trött...Nånting i mig har kommit på att 04.00 är en väldigt bra tid att vakna... MEN NEJ! Tur att jag jobbar morgon iaf, hade blivit lite jobbigt annars...! Jag vaknar alltså innan tidningen kommer...hade ju varit en sak om jag vaknade av att tidningen damp ner i hallen, men så är ju inte fallet...! Hormonrubbningar kanske?? Eller så är det för mycket going on in my head...! Jag skulle gissa på det sista.... Därav bloggtorkan skulle jag tro..!
Har en kund som sysslar med healing och sånt.... Väldigt trevlig och har mycket att berätta.. etcetc...! Idag berättade han för mig att om/när jag kommer till vägskäl i livet så ska jag följa mitt hjärta och min vilja, för det löser sig... The universe likes me ;) Tack för den :D Vet inte hur mycket jag tror på sånt, men det är ju alltid skoj med uppmuntrande ord :D That we like!!!!

Nej ni, nu ska jag snart springar ner och hämta sista tvätten...hänga den i badrummet.. sen blir det nog tevetittande från sängen... Aqua Nova imorgon, så då måste man ju vara fit for fight!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0