Lyxfällan, OMG!!!!

Shitalabacon vilken jävla blåst brud!
Jag undrar när man passerar gränsen och faktiskt inte bryr sig nå mer...! Helt enkelt slutar öppna räkningarna....! Man borde väl ändå som en vuxen människa vilja ta ansvar för sitt liv! I min värld så kan man inte köpa allt... Finns det inga pengar så får man heller inte handla! Då får man gott och väl vänta... Tycker man då att det är värt att köpa på kredit eller ta lån bara för att man MÅSTE ha den speciella grejen...! Jag tycker inte det! Har du inte råd att köpa grejen till att börja med, så kommer du definitvt INTE ha råd att betala av lånet heller! Här räknar jag självklart inte in hus...ev bil...studielån...  Aja, svårt att uttala sig om andra männsikors ekonomi! Äsch, nu vart det snurrigt... Känner att jag inte riktigt får fram min poäng här..! Vad jag vill ha sagt är att materiella saker kan INTE vara viktigare än att kunna leva ett normalt liv med koll på sin ekonomi! Är det så jävla viktigt att ha dom rätta kläderna? Den nyaste mobilen?....etc! Har man inte råd med det så får man vackert rätta sig in ledet..!!!!!!

Imorgon ska jag knata iväg med min kamera och se ifall snälla C kan fixa den... Vet inte vad det är för kladd som hamnat på den.... Men han sa om jag kom in under dagen så skulle han kika på den, så det blir en fm promenad upp till regementet för mig :) Sen en vända på stan med lillasyster!
Sen är det dags för jobb... THANK GOD IT'S FRIDAY :D

Nu ska jag kolla på True Blood.... Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0