Milleniumserien...!

Jajjemän, det sitter jag och kollar på nu :) Har sett filmerna på bio/hyrt...! Nu får man passa på att följa dom när dom går på tv.
Kanske borde läsa böckerna igen... Var ju trots allt ganska länge sen jag läste dom.... Sommaren när jag kom hem från USA tror jag minsann..! Men jag borde kanske läsa alla böcker som står här helt olästa... Kan ju vara en idé!
Igår var vårvädret här på en snabbvisit ;) Det var 'ytterst' trevligt! Men det var som sagt en snabbvisit! Jag hann då iaf ut och svira i stövlar MED KLACK innan vintern återvände :D Så nu är jag glad ett tag framöver iaf!

Jag måste boka klipp/färgtid oxå...! Jag håller ju sakta men säkert på att bli ljusare.. Är ju ljus från början, men det var längesen! Så nu när utväxten kommer så ser det väldigt tacky trailer trash ut....!

Helgen har varit väldigt trevlig.
Roadshow:en i Örebro var bättre än förväntat... Men fortfarande grejer som kunde varit bättre...! Men det är en bra början....!
Kom hem vid 18-tiden.. *skööööönt* Jag jobbar ju alltid kväll på fredagar om jag inte jobbar helg, men då jobbar jag ju helg som sagt så det spelar ju ingen roll...!
Chillad lite, duschade, åt lite... väntade på att T skulle sluta jobbet...! Sen gick vi ner på stan och tog en öl. Och det vart faktiskt BARA en öl den här gången... Båda var helt slut...! Hemma redan vid 23, sweet!
Vaknade vid en 8-tiden i lördags, blå himmel och strålande sol... Jag var dock inte på så strålande humör.. av diverse olika anledningar...betydelselösa anledningar...hursom! Jag spenderade iaf heeeeela dagen inomhus, så det vart lite städning av hemmet... Rensade bland mina älsklingar....skorna såklart :)
- 4 par ska kastas, eller iaf 3 par ska se om någon vill ha det 4:e paret
- 10 par står här helt oanvända :) Dom och jag inväntar våren ;)
- 52 par ingår i min lilla familj :D Å fler kommer vi att bli :D Det är allt från tofflor, kängor, stilettos... you name it!
Kilade sen hem till T för lite skrattfest med henne och E...inte många seriösa sekunder där kan jag lova ;) Var ner på stan en sväng tog några öl och skrattade lite mera :D

Vaknade vid halv 9 imorse, and guess what, det snöade och hade snöat ett bra tag...! Jaja, det är ju bara mars!
Chillade i sängen till 12-ish... sen var det bara att klä på sig och bege sig mot Svärdsjö.... 10-års kalas inplanerat :D

Jaja, ska väl fokusera lite på filmen nu kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0