Orangea kuvertet...

Låg hemma och väntade på mig idag... Jaja, jag är fortfarande för ung för att få uträkning på hur det skulle kunna bli när jag är panschis ;) Menmen, lite kulor har jag tjänat ihop iaf... Har ju även tjänstepension och privat pensionssparande... Det löööööööser sig!

Dagen har gått i ett...! Passar mig alldeles utmärkt måste jag säga! 11.30-13.30 spenderades hemma hos M *nice*, sen bar det av till Valbo... Ingen storshopping idag, en toaborste, ljus och rollo kolor :D Räcker bra det!! Var väl hemma vid 18-tiden skulle jag tro, då slog jag följe med T upp till ICA Maxi... Fick med mig lite mini mozzarella, ölkorv, skinkost och tonfisk :D T lagade JÄTTEGOD mat *thanx*, och hjälpte henne att baka chokladrutor, hann dock inte smaka, det får bli imorgon. Iom att T skulle kolla på 'Criminal Minds' 21 och jag skulle se på 'Lyxfällan'....! Äntligen säger jag bara! Vad jag har väntat...

Nu blir det badrummet en vända, det ska borstas och tvättas...sen blir det sängen...är gaaaalet trött!

Puss och godnatt 


Kommentarer
Postat av: Em =)

hur många bäbisar blir det egentligen? =)

moooooaaaaaaaah

2010-03-12 @ 19:20:20
Postat av: Slimpen

Det kan man fråga sig... Jag tror att mitt första kommer bli nummer 25 i ordningen ;)

2010-03-13 @ 19:56:33
URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0