600 kort

Det har jag sorterat och satt in i album! Kul, kul! Nu ska jag bara beställa hem ännu mer kort, mest för att jag tycker att det är så kul att sortera ;)
Höll på att börja gråta när jag kom till Egypten bilderna... Kul att sitta och kolla bilder när man är brun som en pepparkaka, när man sitter här hemma i regniga Sverige och är vinterblek... :(
Jaja, ingen idé att gråta nu :D

Snart är det dags att boka biljetter till USA :D

Känner mig lagomt helgfet just nu :) Har nog levt på godis den här helgen, beach 2222 here I come ;)

Idag vart lite lugnare än igår. Vaknade först vid 7, lyckades somna om och vaknade vid 10 igen *sweet*. Kollade klart på filmen jag somnade ifrån igår (såg väl 4- kanske 5 minuter på den). Sen in i duschen, på med lite kläder och sen ner på stan. Strosade runt lite med mamma, köpte en jättefin tröja på kappahl. Fikade lite, sen bytte jag mamma mot M :) En långfika, innan jag åkte med storesyster S och V till City Gross. Lille V somnade på min arm och sov skönt där i typ 1.5 h. Det är mys på hög nivå. Stackars lilla o var hemma med feber :(
Innan dom släppte av mig så följde jag med dom in och beställde lite mat. Innan vi skildes åt så la lille V en liten kräka på min nya tröja som tack ;) Härligt med kids!

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ät lite godis precis innan kräksjukan gör entre så lovar jag att godissuget försvinner. Har inte ätit en bit sedan i måndags ... Puss

2010-05-23 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0