Jag blir så matt...

Ibland så undrar man bara 'varför'...?! Men det här är något jag aldrig förstått och med all säkerhet aldrig kommer att förstå heller! Så egentligen borde jag inte lägga ner tid och energi på det. Men när det drabbar andra så är det svårt att inte tänka på det!!!

Annars då?!
Jomensåatt. Känner mig instängd... Lägenheten är full till bristningsgränsen (känns det som iaf), hjärnan är full med tankar som inte blir ord, hjärtat är överfullt med en massa känslor som inte kommer ut! It's stressfull!

Teven funkar igen :D
Tvätten är tvättad, så nu ska jag bara bädda sängen, och eventuellt vika in tvätten, eller så blir det imorgon ;)

Upp tidigt imorgon, skjutsen kommer innan 8. Sen bär det av till Gävle för att se ifall lillesyster behöver en till ögon operation eller om det räckte med en.
Sen står det shopping på schemat. Storesyster S har väl inte varit på en riktig shoppingrunda sen innan V tittade ut, så hon är gaaaaalet sugen. Så jag, E och mamma får agera bärhjälp. Hennes enda måste under dagen är att mata den lille när han är hungrig ;)

Undra om jag ska ta mig en kopp té innan sängen kallar :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0