Tittar in och säger hej!

Trött är jag, väldigt trött! Jobbat sen i fredags, och idag har jag haft 2 newbies på jobbet...! Det går det med... Men allt tar liiite längre tid bara.... Och innan dom fått upp tempot, rutiner, och det ena med det tredje, ja då är det jag som får göra det mesta... eller ja allt faktiskt!
Menmen, än så länge är det lugnt. Det var ju första dagen idag... Tålamod, tåååålamod min vän!

Lägenheten är uppsagd! Flyttar ut i augusti :) Me like. Snart får man börja packa :D

Bokade resa till USA igår... Fy tusan vad skönt! Men man vart lite fattigare, men det är det lätt värt!

Ska boka Hollands resan snart också, tur att jag inte bokat den än. Pratade med Sheila idag och jag ska komma dit en dag tidigare och åka hem en dag tidigare. :)

Fint väder ute :) Synd bara att man jobbar. Menmen, jobbar man inte = no dineros!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0