Trött...

Det har blivit lite lite sömn dom senaste dagarna, men det gör ingenting, för det har varit trevligt! I torsdags kom M hit efter att jag slutat jobbet... Vi snackade konstant mellan 21-03, Var inte många sekunder det var tyst kan jag lova! Trevligt som attan! Tråkigt bara att hon bor i Norge och gångerna vi ses blir så få!
Igår var jag ute på 'en' fredagsöl efter jobbet, haha! Det vart flera, var inte hemma förrens 2 :D Upp igen runt sju, för att infinna sig på jobbet för personalmöte klockan 8... Tror ni ögonen gick kors eller, haha! Jaja, jag överlevde mötet. Sprintade hem för det hade ju hunnit blivit kanonväder under tiden vi hade möte. Bytte kläder gick ner på stan och blev upphämtad av storesyster S med barn :D Vi for upp till Puttbo för ko utsläpp, fanns en massa djur att klappa på, men O var inte så sugen på det, men traktorerna var desto mer intressant...! Ner på stan en vända, man måste ju äta och fika :D
Hem, satte mig på innergården med en bok, det var soft!
Hem till E & M en sväng.
Käka med A
Och nu är jag äntligen hemma, trött som faen! Har även sorterat och satt in 300 kort i album. Har en hel del kvar, men det får bli imorgon eller nått...! Nu ska jag läsa nya SOLO, och sen ska jag förflytta mig till sängen och se filmen jag hyrt... Somnar väl säkert, men då får jag väl se den imorgon då, det är inte hela världen!
Det var meningen att vi skulle ut på lördagsöl, men jag bangade... :D Börjar bli gammal!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0