Jaha

Då var torsdagen snart över, och likaså min 'helg'... Ska jobba den här helgen också, men sen är jag ledig ganska många helger framöver tror jag :D Me like!

Gårdagen spenderades med ma, vi drog till Valbo och gick i en massa affärer, och jag tror banne mig att jag lyckades få med mig något ur varje affär ;) Dock varken kläder eller skor.. Yay me! Måste dock iväg och byta en matta imorgon, för jag trodde visst att min hall var iniminiyttepytteliten, så var inte fallet och jag behöver en större matta :) I-lands problem, oh yes I know!

Idag tog jag bussen ut till S-sjö och lekte lite med O:et, fick även se vad storasyster fyndat i Ullared. Sen drog vi in till stan och fikade hos lillesyster!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0