Kungen

Ja vad säger man!
Orka bry sig tycker jag! För i grund och botten är dem bara människor, och det får man aldrig glömma. Sen att han är kung och en superoffentlig person kanske gör det så mycket svårare att BARA vara människa. Visst får man inte bete sig hursomhelst ändå. Men vet vi egentligen vad som är sant i den där boken? Nope. Sen på ett sätt så är jag väl egentligen inte förvånad... Vilket som. Antingen så har han varit värsta partyprissen, vart på de värsta klubbarna (där även kriminella hängde, OMG!)...etcetc... Eller så har han varit hemma med sin familj och haft fredagsmys everyday everyday...

Jaja, nu är väl inte jag så insatt i kungens liv att jag kan uttala mig egentligen... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0