Pyjamasparty



Olivia tyckte att det var lite läskigt med min huvudmasage grej ;)

Vi började em/kvällen med att åka och hyra film och handla mat. Vi fick med oss en Nalle Puh film hem och så mat från Gyllene Måsen på lillfisens begäran!
Väl hemma fick ALLA lov att byta om till pyjamas. För vad vore ett pyjamasparty utan pyjamas!

Sen vart det lite av varje, måla naglarna, spela memory, titta på film, godis, chips, doodles.... Bus i sängen..! Myskväll med andra ord!
Enda baksidan med den här kvällen är väl att min lgh är överfylld med godis, chips och doodles... Uäärk, jag mår illa! Och vi har inte ens rört mozzarellan, salamin eller oliverna.... Men det gör inte så mycket ;)

Nu är jag trött som en mört :S  Har varit trött sen dem åkte typ, men varför gå och lägga sig (???), mycket onödigt... Me snart tror jag att jag känner mig besegrad och lägger mig och läser lite

Nehej, om man skulle ta och ta fram lite kyckling till morgondagens middag, borsta bissingarna och sen hoppa i säng... Hoppas på fint väder imorgon, för jag tänkte ta en långpromenad... OCH eventuellt kila till gymmet :O OMG! Köpte ett linne idag, som visar det mesta av ryggen, så jag borde väl se till att musklerna blir synliga innan jag använder det ^^

Kommentarer
Postat av: Em =)

denbilden är så himla söt =)

2010-11-21 @ 12:45:41
Postat av: Jenny

Jag och lilleman kan komma och äta upp ost, oliver och salami ;)

2010-11-21 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0