Recensioner

Jag har ju plöjt igenom ett par böcker den senaste tiden, Så jag tänkte dela med mig lite av vad jag tyckte...

Fick ju ett ryck och läste alla fyra böcker i twilight serien. Det var kärlek från första stund! Var nästan omöjligt att lägga ner böckerna, vart inte mycket annat gjort den veckan ;)
Kände en stor tomhet efter att jag läst klart böckerna.... På riktigt!

Efter att jag läst klart dom böckerna kände jag att det inte riktigt fanns någon bok som kunde mäta sig med dom fyra. Så det vart ett par dagar utan läsning.
But, once you pop you can't stop.

Jag tyckte ju att det var ASTRÅKIGT när jag bodde i min etta och inte hade nå bra läshörna eller så.
Men nu har jag ju ett sovrum, UTAN tv ;)
Jaja, det kliade lite i 'lästarmen', så det var bara att börja beta av de nya böckerna.

Började med Mia Skäringers bok -dyngkåt och hur helig som helst. Var faktiskt lite tveksam om den skulle falla mkig i smaken, även fast jag bara hört bra om den. Hade inte behövt oroa mig, tyckte att den var super!

Senaste boken som jag läste (läste ut den idag) var Bingo Rimérs -en flickfotografs bekännelser. Den var okej, hade förväntat mig nåt mycket bättre! Men, den gick att läsa men mer än så var det inte.... Tråkigt!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillade inte alls Mia Skäringes bok så kanske kan Bingos vara något för mig. De böcker jag läser just nu har dock svårt att mäta sig med Morgan Allings!

2010-11-09 @ 19:07:03
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kanske e lite mer som Mia jag... Vem vet....

2010-11-09 @ 21:28:37
URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0