Thursday

Snart är det helg!
Satt och kollade på "nya" lyxfällan, men det var inte samma sak. Jag saknar Charlie och Mattias :( Så när andra reklamen började så sket jag i't och sprang en vända istället :D
Får väl ge dem en ärlig chans och titta ett par gånger till! OM det inte är sånt perfekt springväder som det var ikväll!

Min plan ikväll var ju att titta på lyxfällan sen lägga mig och läsa. Ska ju faktiskt vara hos frisören 08.00 imorgon bitti :S
Så blev det inte... Jaja, det ger sig!
Helgen är maxad. Lördag morgon ska vi folkraca lite ;) Pappas 60-års present :) Synd bara att jag är den enda tjejen som ska köra.. Jag och alla biltokiga karlar... Typ! Sen blir det till att umgås med familjen.
Förhoppningsvis kommer T & T upp lördag kväll, så jag får krama lite på dem oxå.
Söndag morgon ska vi iväg och ta familjekort, mamma och pappas bröllopspresent (gifta 40 år OMG)!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0