Done

Nu är helgen gjord, gick utan svårigheter... Som vanligt med andra ord :) Lite trött är jag allt, men det hör till, var ju trots allt på jobbet 10 timmar igår och 9.5 timmar idag ;)
Igår var det riktigt trök väder så det gjorde mig absolut ingenting att spendera hela dagen inomhus på jobbet... *money money money, ain't it funny....*
Kvällen igår spenderades med E och M, självklart tacos till middag, skulle nog kunna leva på det... Och sushi... Vi kollade även på de två första Twilight filmerna. Måste ju säga att jag INTE förstår hysterin. Bra filmer, men mer än så var det inte tycker jag. Men smaken är som baken... Delad! Team Emmet säger jag <3 Haha, bara för att skilja sig från mängden. Nu måste jag läsa böckerna. Fick hjärnsläpp när jag köpte de tre första böckerna, jag köpte dem på SVENSKA!! Hur tänkte jag då?! Jaja, ingen dör väl om jag köper dem på engelska OCKSÅ :)
Jaja, kvällen bjöd på en massa skratt och skitsnack, GÖTT!

Hade velat haft ett badkar idag :(
Men, man kan inte få allt, och om ett badkar var det jag fick avstå för att få en större lägenhet så får det vara så!

Nähäj, om man ska ta och dricka upp téet och lägga sig och läsa lite. Tre dagar är ju avklarade på jobbet, MEN har dock fem dagar kvar innan jag får ta helg :)

Undra om det kanske kan bli en tripp till Västerås på lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0