Tröttisch

Lördagen gick fortare än vad jag först hade trott.... Skönt!
Men när det är 6 grader när man går till jobbet är man inte så jäkla lycklig!
Det är ju inte så att man längtar tillbaks till USA


Chicago.. My love!


Shamu, Shamu... Åker gärna tillbaka till Orlando.


Victoria's Secret i South Beach, Miami fick besök.. SÅKLART!

(alla bilder ska vara klickbara)

Synd bara att jag inte fick chansen att hälsa på 'min familj' när jag var där! Men inte gråter jag för det. Det betyder ju bara att jag MÅSTE åka dit snart igen! ;)

Som vanligt när det är helg så är det absolut ingenting på tv...!
Tråkigt när man jobbar helg för oftast orkar man inte göra så mycket mer än att slötitta på tv.... Och är det då BARA dåliga program, ja, då blir man tamefan BITTER... :)

See ya

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och då bara MÅSTE du ta med mig... ;)

2010-09-05 @ 21:13:45
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0