Vad tjänade hon på det liksom....

Svängde in på Willy's på väg till jobbet, skulle ÄNTLIGEN skicka albumet till barnen i USA! Köper ett vadderat kuvert, går åt sidan och lägger i allt som ska i går tillbaka till kassan och frågar om jag ska lämna in det hos henne igen:

Kassörskan: Mäh, vadå, nu blir det ju dyrare!
Jag: Jaha, det gör väl inte så mycket det är trots allt bara pengar.
K: (väger paketet) Alltså det blir ju 150;- extra i porto nu.
J: Jaha!
K: Alltså, du måste betala 150;- till.
J: Ja, än en gång det är BARA PENGAR!

Fy helvete i gatan vad trött jag bli på människor! Känns ju som att det inte är hennes jobb att ifrågasätta vad jag lägger mina pengar på! Om jag vill betala 150;- i porto så är väl det min ensak. Undra vad hon tyckte att jag skulle göra, åka över till USA och lämna det personligen, för det skulle ju ha blivit MYCKET billigare!

Hoppas att hennes dag blev bättre efter det... J-la fiffilura!

Kommentarer
Postat av: Beatrice- mamma till skrutten Robin

Ja, det tycker jag absolut att vi ska göra :)

2010-09-30 @ 07:26:08
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0